19 december 2009

Gnistrande nyårskort

Jag fick hem underbart material från Eva på Ljuva Änglar med uppdraget "Tema vinter - kortvikningar".
Har fått ihop två gnistrande nyårskort!!
Papprena är såååå fina att det nästan gjorde ont att skära i dom!! ;0)


~*~

Framsidan på första kortet.
Insidan
~*~

Det andra kortet fick en annan vikning med hälsning på tagen!

Framsidan
~*~

Insidan
Bild på tagen

Baksidan
Materiallista:
* Mönstrade papper - Bo Bunny, Snowy Serenade och Snowy Serenade Sparkles
* Cardstock, vit
* Vit tag
* Vita Pärlor Inkido
* Textstämplar - Svenska texter
* Stans - Martha Stewart Edge Punch Doily Lace
* Stjärnor i filt
* Vita organzaband
* Pärlfloss Ljusblå
* Cats eye chalk - Dark Brown
~*~
Hoppas jag inspirerat någon!! :0)
Allt härligt material hittar ni förstås i webbutiken!

5 kommentarer:

Diana/Decdia sa...

Jätte snygga kort! Jag är svag för blått! :) Gillade speciellt vikningen på det första kortet, kan bli att jag snor den idéen!

Riet sa...

Wowww what beautiful,i love your papers and colours.

Hugs Riet.xx

Marie Wisén sa...

Jag vill önska dig en god fortsättning på julen! :o)scrod


Vinterkramar från Marie

Maya sa...

Nydelige julekort!
Lekre papirer og farger!!
Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år!
Klem fra Maya:)

Ulle sa...

Vilket jättevackert kort!