12 augusti 2009

Alster av ett underbart kit!!

Jag fick hem ett underbart DT-kit, precis i min smak från
Ljuva Änglar!!!
Inspirationen flödade och här är mina alster jag hittills har gjort!! :0)
*
Först ut ett kort med en lite annorlunda vikning.
Detta hålls ihop av ett prickigt organzaband!
Motivstämpeln "Strawberry Tilda" är målad med distresser.

Detaljbild på Tilda.

Insidan på kortet ser ut så här!
Textstämpeln "From me to you" är min egen.


Baksidan på kortet blev så här!!
Har stansat med en kantstans från Fiskars. Blomman är utstansad med Retrostans - mellan och liten.


Detaljbild på blomman och det söta hänget med texten "Made with love".


~*~

Ett bokmärke fick det bli härnäst!
Motivstämpeln "Tilda with birdcage" är färglagd med distresser och utklippt!
Textstämpeln "A friend is forever" är min egen.

Detaljbild där jag använt mellandelar till blommornas mitt! :0)

~*~


Sist och kanske oxå minst (!) så gjorde jag babyskor som går i samma tema!!
Såå roliga att göra och så blir dom väldigt söta!!


Allt material hittar ni just hos Ljuva Änglar så skynda dit och kolla utbudet!!!

Tack för titten!!! :0)

11 kommentarer:

Catrin (Lillstrumpa) sa...

Vilka ljuvligt underbara saker du skapat med ditt DT-kit!

nonno sa...

jag vet inte vad jag kall säga... jag saknar ord. det var det sötaste jag har sett på länge. vilka underbara kort och så superläckra små skor. du e så duktig kicki!!! kram! vi hörs. nonno

Anonym sa...

Helt underbara saker du gör
stämplarna är jätte söta
Hoppas på tur

Dragbo

Line sa...

Vilka fina alster du har gjort! Skorna är ju bara så söta =)

Linanna DESIGNS sa...

What gorgeous cards/projects, but my favourite has to be those little shoes, i have fallen in love with those!!! so inspirational!!! thank you hugs Linda x

Malin/malwa sa...

Inte bara kitet var underbart! Korten var LJUVLIGA! Det första kortet... Den som får ett så'nt i lådan lever nog väldigt länge på det!

Du är suveränt duktig, tjejen!

sandra sa...

Jättefina saker su skapat! Gillar speciellt de söta små skorna!
Kram, Sandra

Riet sa...

Ohhh wowwwww Christin,what a beautiful creaties,i love the images and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Lisa sa...

Vilka ljuvliga saker Du har lagt ut (igen)! :o)
Jag gillar det söta utseendet och det blir dessutom fräscht med rosa och rött tillsammans! Somrigt & fint :o)
Kul med kortets vikning också, att få göra något extra och annorlunda!

Många Kramar Lisa!

Lena sa...

Jättesöta saker!! Babyskorna är favoriter!! Jättekul att vara med i din tävling!!
Kram Lena

Carina "Ina" sa...

Som vanligt helt LJUVLIGA alster du har fått ihop med produkter från en LJUVLIG butik både med namn och produkter. Jättemysig IRL.