22 juni 2009

AC/DC rockar!!!!!

En paus i scrappandet blev det igår till AC/DC:s ära!!! ;0)
En kanonkonsert på Ullevi!!
Dessvärre så är bilderna inte så bra och skarpa men klickar man på dom så blir dom liiiiite större!!!!!! :0)
~*~
Himlen öppnade sig och ett sådant skyfall fick folk att gömma sig under bord, plyfaskivor och annat dom kunde hitta!! Ha ha.....



Coolaste scenen!


Konserten drar igång och Brian Johnson har energi som få!!




Whole Lotta Rosie, en stor uppblåsbar, storbystad sådan - (bildligt talat) sitter gränsle över tåget (Rock N Roll train!)


Angus kör gitarrsolo i mitten på plan!!
Riktigt bra!!!







Detta är andra konserten med AC/DC vi går på och jag hoppas det blir ännu en innan dom lägger av helt......men det lär dröja med den energin som dessa underbara gubbar har!!!!! ;0)

6 kommentarer:

Uzaan sa...

Visst var det bra!!

Uzaan sa...

Visst var det bra!!

Catrin Andersson (Lillstrumpa) sa...

Visst var det en mäktig upplevelse!

Maria S sa...

Ååå så härligt! JAg var och såg dem i globen i februari!! Vilken konsert!! Kanon! Rosie var ju så häftig!! Kan berätta att jag inte gillade dem ngt vidare innan vi for dit, men nu tycker jag faktiskt att de är riktigt BRA!! :-)

Mrs X sa...

Hihi, det första jag tänkte när jag fick se bilderna på scenen var: Nämen, det där ser ju ut som Tim Holtz sprockets! ;)

hellenbell sa...

åh,
så bra det var. jag förstår att angus inte står still utam rycks med av musiken för det gjorde jag med. den absolut bästa konsert jag varit på, och det är några stycken :)