12 maj 2008

Skyddsänglar


Alla behöver en skyddsängel...

Min mamma gör så söta änglar av silver och halvädelstenar.
Änglarna finns att köpa som halsband eller som örhängen och förpackas i små presentpåsar med förklaring vad stenen har för betydelse! :0)




Om man vill ha sin månadssten så har hon följande:

VÄDUREN: karneol (balans)
OXEN: lapiz eller bärnsten (healing, livskvalitet)
TVILLINGARNA: rosa quartz eller bergskristall (kärlek, energi)
KRÄFTAN: karneol (balans)
LEJONET: granat (styrka)
JUNGFRUN: ametist (lugn)
VÅGEN: lapiz eller turkos (healing, harmoni)
SKORPIONEN: karneol (balans)
SKYTTEN: ametist (lugn)
STENBOCKEN: bergskristall eller tigeröga (energi, skarpsinne)
VATTUMANNEN: turkos (harmoni)
FISKARNA: turkos eller ametist (harmoni, lugn)

Halsbanden kostar 75:- (+porto 6:-)
Örhängena kostar 100:-(+porto 6:-)

( presenttips inför födelsedag eller examen!!!!! )

Om det finns intresse så kan man kontakta min mamma på hennes mailadress:
borgmastare2@yahoo.se











Granaten finns som halvädelstenar eller i pärlliknande form!








Hematiten finns som halvädelsten eller i pärlliknande form!












~*~*~

6 kommentarer:

Cattis sa...

Åååhh...vad söta! Ska skriva ut det här inlägget så jag kommer ihåg! =)

http://kathis.blogg.se/

citronlime sa...

Jättefina halsband!

Anonym sa...

Så jättefina saker din mamma gör, ska nog önska mig ett par öronhänge när jag fyller år :)

Anonym sa...

Hej
Hittade din blogg precis, jättefin!!
Kan man fortfarande beställa halsband m änglar som din mamma gör?
Tacksam för svar.
Mvh Ann-sofie

Anonym sa...

jag hittade din blogg precis, genom att söka på skyddsänglar! Jag är en av de få som tror på skyddsänglar, så ett par sådana där fina örhänger måste jag nästan inskaffa :D Går det fortfarande att beställa?

Anonym sa...

Hej
har mailat dig nu ang halsbandet.
Kram Ann-sofie