17 december 2007

Måndag redan!!?

Måndag igen! Tycker veckorna bara rusar fram!
Sambon har kvicknat till och har åkt till jobbet idag!
Moa är piggare men har rethosta till o från! Hon har i alla fall fått gå till dagis idag!
Lilla Tyra sitter i babyskyddet i hallen och sover!
Själv placerar jag mig framför datorn med en STOOOR kopp kaffe!! :0)
Dagens höjdpunkt när man kan få lite tid för sig själv.....en stund i alla fall! ;0)

Ska försöka slå in dem sista julklapparna idag när lugn och ro finns!
Har tillverkat dem sista julkorten till försäljning för i år, blev c:a 30-35 stycken som jag hunnit med! Två av dem är till mina chefer! Ska dit på en kopp kaffe lite senare och överlämna korten! :0)
Nästa projekt blir väl att knåpa ihop några Alla Hjärtans Dag-kort men det är ju ett tag kvar tills dess!

Ja, denna veckan blir nog ganska lugn trots allt! Har lovat Moa att lussa för mormor i veckan! Hon var ju sjuk när lusset på dagis var så vi tar det lite i efterhand!
Sångboken ska med sa hon, och så ska vi sitta i soffan och titta på henne när hon kommer sjungandes! "Lampan ska va släckt oxå, mamma!! sa hon" ;0) Ja, de e klart! Hon ska ju synas när hon kommer sjungandes!!
Min stora tjej......

Inga kommentarer: